Friday, May 14, 2010

Update

Salam

Sudah lama tak ketemu blog kesayangan ni
Abes exam, seminggu melepak kat rumah asyik tengok TV je
Takpun bukak youtube
Abes seminggu, start praktikal lak
Nama je praktikal, tapi rasa macam dah keje betul
Siap boleh claim OT (overtime, bukan operation theater yek)
4 jam OT boleh cover duit minyak kereta seminggu

Tapi...
penat nak mampos keje ni
Abes masa nak commute je
Lutut aku pun dah naik lenguh
Asyik traffic jam jek
Pulak tu radio kereta cam bengong
Speaker dia dah rosak
Jap dia bunyi pastu jap ag dia 'meletup' pastu senyap je
Bayangkan duduk dalam kereta tak bergerak selama 10-20 minit tanpa ada radio
Bosan. T_T
Dan sangat stressing.

Anyhow, to my friends that wondering what I'm being up to,
just YM me because I don't have Facebook account
Don't ask why now.
I may write about it in the future, not sure when

On personal live, I'm quite happy with it
Pasal praktikal, takde mood nak citer (malas sebenarnya)
Orang2 yang rajin bertanya je tau ape citer aku sekarang
Sebab aku memang spesies malas nk message orang

Aku rasa pasni weekend je kot baru aku wat entry
Sebab weekdays memang takde masa
Balik rumah je tergolek
Bangun awal
Balik lewat
So, kalau nak tunggu entry baru,
check la pada hari weekend ye

Sekian,
Aku-yang-malas-nak-sambung-dah

2 comments:

asrulnizam said...

haha..sabor2..cmtu la dunia pekerjaan..
tp siyes tension kalo jln jem, tp kete xde radio..xleh nk tumpg nk melalak sama..haha

nway, all d best..nant lama2 ok la tu..

dot3 malas sign in said...

ahaha
i2 r psl...tp skrg die dh kurang wat perangai so kurang r ckit tension tu..huhu

tgk r cmne nnti...heee