Friday, September 3, 2010

Quick Update

Salam

Lama tak update
Maka aku compensate dengan buat beberapa post sekaligus malam ni
Ni post ketiga aku

Kepada kawan2 yang taktau lagi
Sekarang aku adalah pekerja tanam anggur yang berjaya kat subang jaya ni
Tapi aku tengah cari keje sambil2 tengah contemplate nak buat master
Mungkin jadi mungkin tak jadi
Keje, tengok la rezeki
Yang pasti, aku takkan keje ikut kelayakan degree aku
Meaning, aku taknak jadi QS
Walaupun mak aku bising pasal tu, aku tetap taknak jadi QS

So far, life has been wonderful
I graduated, I met with old friend and getting to know a few new friends
The only worry is money
Belajar dah abes tapi tak keje lagi so duit pun tak masuk la lagi

Aku sekarang susah update sebab problem dengan laptop aku
Laptop yang kat rumah plak kene kongsi so tau2 je la camne
Banyak je terasa nak citer tapi bila tengok laptop je, mati niat

Kepada sesiapa yang tinggal komen kat blog aku,
aku mintak maaf kalau tak reply
sebab bila aku bukak blog, komen tu dah berkurun duduk situ
so aku terasa pelik kalau aku reply
plus, aku rasa orang yang tinggal komen tu pun takkan datang tengok lagi

Tengok la pasni camne
Mungkin kekerapan tu akan bertambah
Ni pun aku nak sign out dah ni
Ayah aku nak guna

Later
Salam

2 comments:

marinata said...

weh.. duduk lah umah dengan penuh nikmat..
dah keje nanti tak dapat tido tenghari..huaaa.. ;(
hahahhaha..

Dot3 said...

ahaha..duduk umah bkn tdo tghari tp bgun tghari :p..ehehe