Friday, August 28, 2009

of assignment, love story and terasa hati

Salam

Ari bangun lewat sebab tido lewat. Tido lewat sebab nak siapkan assignment (tapi tak siap2 gak). Ada satu perkara syahdu yang terjadi masa tengah wat assignment yang menyebabkan assignment tak siap2. Masa tengah buat assignment tu, Mr. Penguin (laptop kesayanganku) soh download update untuk Microsoft Office. Aku yang sayang Mr. Penguin ni pun download la update tu. Aku taktau update tu menyebabkan Word ditutup dengan sendirinya lepas abes download. Yang aku taktaunye lagi, proses update tu menghalang Word untuk autosave part yang aku dah tambah kat assignment tu. Maka, lepas je aku bukak balik Word autorecover keje aku yang asalnya dah banyak words tinggal sikit words je. Aku yang tengah bengang ni pun telah menutup Word tanpa save keje yang ciput itu. Maka aku terpaksa buat balik semua semula -_-"

Owh, but before that I received a call from an old friend. Dia call sebab semalam birthday aku (nak gak bitau...ehehe). Kani berborak pasal topik yang berbagai. Aku happy bila dengar cerita dia pasal dia dan seorang kesayangan dia. Citer dia cam novel pun ade. Aku sampai speechless jap masa dengar citer dia. Nak gelak pun ade gak (even sekarang pun aku rasa nak gelak). Tapi yang pentingnya, citer dia buat aku yang agak skeptik ni bagi harapan sikit kat something yang dipanggil cinta. I am truly happy for her (and jealous too =P).

Hari ni (28/8) aku akan g buka puasa dengan member2 sekolah. Bakal berjumpa 'kekasih lama' =P (there is a story behind dis statement..ehehe). Tapi semalam aku dapat SMS yang membuat aku agak terasa. How do you feel if you received a text message inviting you to celebrate someone else's SURPRISE belated birthday party, (you received it) on the day of YOUR birthday, and that party 2 days after you own birthday? Dan message tu cam sangat menunjukkan si penghantar oblivious to the fact that that day was my birthday. Bukannya aku nak diorang celebrate birthday aku ke hape tapi...well, korang tau la perasaan tu camne, kan?kan? Ntah la, maybe dia tak terniat pun nak buat aku terasa or dia betul2 lupa tapi......ntah la.

Ah, well dats life for me.....

2 comments:

m.a.s.t.u.r.a said...

nabila...hepy belated besday..ak lupe nk mesej..sorry..ko jgn sedey2 cmni ek..btw,ko adlh fren yg pelik tp benar n best ak penah kenal..wlpn kite kwn jap je..hehehe...
(tp skrg kwn lg apa..wlpn dh lame xjumpe..ngee~~)

p/s::aku harap ko dpt ap yg ko nak..amin..

Dot3 said...

thx mastura..xpe2, no hal lah..ko pun pelik ape...ehehe...kwn tetap kwn walaupun x jmpa....

p/s:amin...aku pun harap benda yg sma..huhu