Monday, April 12, 2010

aku sayang mereka

Salam

Aku sayang mereka
Siapa mereka?

Mereka adalah mak dan ayah aku
Yang telah didik aku sebaiknya
Walau tak sempurna
Tapi cukup sempurna untuk aku

Mereka adalah adik-beradik aku
Yang selalu buat aku naik angin
Tapi rasa sunyi walau seorang je takde kat rumah

Mereka adalah kawan2 terdekat aku
yang selalu menceriakan hidup aku
dengan gelagat tak ingat dunia diorang

Ye, aku sayang diorang semua
umi, abu, anak2 umi & abu, cerimanis, hanim kura2, nad disk, marinata, k.tina, nurul, ain, iza, tirah, rumet, asma', an, ezzat, mike, dan semua yang telah menceriakan hidup aku dan buat aku rasa bersyukur aku adalah aku

to my family,
i love u with all my hearts

to my friends,
i'm grateful that u are my friends

4 comments:

ATIE said...

k0 panggil aku k.tina. s0 sweet~...

aku syg k0 jugak.. sue 0rg da tend to publish sad entry..=(

dot3 malas sign in said...

i2 la kn? x prnh2 aku pggl ko k.tina kn?..*junior yg teruk*...huhu

sume org pn da start tensen, i2 psl la...huhu

nadya_haikal=))\ said...

apahal lak hanim kura2!! hanim ciput r..hahahha!!!mne ley tukr nme asal...

dot3 malas sign in said...

sbb skrg die suka kura2...ehehe