Sunday, April 18, 2010

terasa hatikah?

Salam

Ada terasa hati dengan kawan arini?
Kalau ada, dan kalau benda tu kecik je, lupakan je la
Buang masa terasa hati dengan benda kecik

Apsal aku tetiba cakap pasal terasa hati ni?
Sebab tetiba banyak kes terasa ni jadi kat kawan2 aku baru2 ni
Aku pun termasuk sekali tapi aku punya benda kecik je
Aku yang terlebih sensitif (hohoho)

Well, bab2 terasa ni bagi aku benda biasa dalam berkawan
Kadang2 kawan takde niat pun nak sakitkan hati kita
Tapi kita je yang terasa lebey
Unless kawan tu memang la spesies *****

Dulu masa muda2 (cam dh tua sangat je =P)
Aku senang terasa dan senang tunjuk terasa tu
Tapi sekarang, bila terasa pun aku wat derk je
Bukannya member akan pujuk
Lagi pun semua dah besar sekarang
unless memang sah2 kawan tu dah salah dan salah tu besar
or dia memang pain in the neck

Pihak yang tak sengaja buat kawan terasa lak
kalau betul tak sengaja buat kawan terasa
dan memang kita salah
mintak maaf la
at least kita dah wat part kita
terpulang kat kawan yang terasa nak teruskan dengan sulking dia

Bagi aku, kalau buat perangai bila terasa
Macam budak kecik tak dapat gula2
Umur2 macam aku ni patut dah tau
Tak semua kita boleh dapat
Dan manusia ni berbagai jenis
Umur2 macam aku ni gak patutnya
Tau untuk control emosi (walaupun aku pun bukannya hebat sangat bab2 ni..huhu)

setakat ni dunia yang kita tau dunia pelajar lagi
kat luar nanti akan ada orang yang lagi dahsyat dari yang kita jumpa sekarang
kita kena la pandai2 sendiri nak wat camne
kalau sampai ke tua asyik nak terasa dengan orang je
baik takyah

kesimpulannya
umur2 camni kalau nak terasa tu
biarlah sebab yang betul
kalau setakat member tersalah bergurau tu, apa la sangat
unless member tikam dari belakang
lain citer la

dalam berkawan kene la ada tolak ansur
kita salah kita mintak maaf
member TAK SENGAJA sakitkan kita
maafkan dia (tak kira la dia mintak maaf ke tak sebab kadang2 dia pun tak tau dia dah sakitkan ati kita)

2 comments:

ATIE said...

0ke. aku maafkan k0..
=p xdelah... xd terasa hati ng k0 p0n.

hehhee...

dot3 malas sign in said...

siot ko tina...
cuak jap aku ingatkan ko btul2 terasa dgn aku...huhu