Monday, January 12, 2009

Bubur Katak....

salam...



satu ptg tu aku tgk r satu rncgn kt channel AFC astro....tym tu xde cter mau pn dokumentari (yep,aku ske tgk dokumentari) yg best.....aku browse2 n stop r kt channel tu....rncgn tu psl celebrity singapore g cr mknn yg best kt pulau tu tp episod yg aku tgk tu ade artis dr taiwan....sorg pn aku x knal r....



neway, mse aku bukak channel tu die smpai kt gerai jual bubur dgn lauk katak......tp segmen tu memerlukn 3 org artis tu (sume pompuan) ikat reben kt sebanyak mungkin katak.....sape kalah kene cium sekor katak.....maka pertandingan pn dimulakn....sorg tu steady jek....die pegang katak tu cm pegang pet kesygn jek.....ok,xpe la....yg aku nk cternye psl 2 org lg tu.....


dua org tu pnye la geli n takut dgn katak tu smpai katak yg kene ikat kaki tu melompat je pn diorg menjerit cm kene simbah air......mmg nmpk sgt r kegelian diorg kt katak2 tu......sentuh ckit,menjerit,sentuh ckit,menjerit....katak lompat ckit, menjerit,katak gerak ckit, menjerit.....muka sorg2 xyah cter r....berkerut cm hape je.....last2 mse pn abes......yg steady td dpt ikat 10 ekor, sorg dpt 5 ekor n sorg lg 2 ekor je.....yg kalah kene la wat ape yg disuruh.....
ps je abes pertandingan tu, 3 org ni balik r ke meja diorg....atas meja tu ade bubur katak dgn katak yg dimasak aku-pn-x-taw-ape.....yg klakanye (dr pndgn sinis aku la), mereka2 yg sgt geli dgn katak td dgn semangatnye cter betapa sedapnye n harumnye lauk katak tu.....siap puji2 lg lembut r, etc.....diorg siap mkn dgn berselera skali.......tp kn, diorg ni sedar ke x bende yg diorg tgh mkn n ckp sdp tu adalah bende sme yg diorg geli sgt nk pegang td?
p/s: ni bru katak, blum oink2 lg...ehehe

No comments: