Wednesday, January 28, 2009

kepala aku tengah serabut sebab fikir benda yang tak sepatutnya difikirkan...
kalau keserabutan tu boleh nampak, ia akan kelihatan seperti wayar panjang yang berselirat...
haish, ini sangatlah tak baik untuk kesihatan aku -_-"
but the thing is, i cannot help myself; the thought keeps intruding my mind like a persistent 3-year old kid....
aku tak suka bila aku rasa curiga kat kawan aku sendiri...
aku tau dia tak bersalah dan keadaan yang buat situasi jadi camni...
tapi aku sebagai manusia ada perasaan gak....
kawan aku pernah tanya sampai bila aku nak seksa diri sendiri dan aku takde jawapan sampai sekarang......
aku mempunyai pilihan samaada untuk menghadapi benda ni secara rasional atau tidak dan aku yang bangang ni pilih secara tak rasional....
aku pilih untuk berdiam diri dan seksa diri sampai ntah bila...
yeah,what a pathetic way to solve the problem
sekarang ni aku berpegang pada pepatah "whatever can happen, will happen"....
sometimes no matter what you do or try to do, it will not change the situation...
but at least you did something and that is so much better than doing nothing, some of you will say....
damn, i'm really in one hell of a mess....

ignore me, i'm just being pathetic....

4 comments:

Anonymous said...

yeah...seriously critical pathetic!really sorry 4 u k..huhhu
nothin much can help since kamu sendiri ada jawapannya.

gle xmembantu comment~=P

Dot3 said...

ish la kamu ni budak lg=D......
xpe kau dh pernh membantu ;)
oops! hehe

Unknown said...

cik gadis misteri,

sometimes it pays to take things slower.
maybe things might be a wee bit clearer.

kalau sebelum ni kau cari jalan penyelesaian dari sudut pandangan kau sedang berdiri,
cuba meniarap,
baring,
terbang?

the ability to pull yourself out of a situation and see things in a different light adalah skill yang sentiasa perlu di-sharpen.

we weren't born with killer instincts.

chill!

=)

Dot3 said...

hurmmm......

do u noe d feeling even when u can c d real thing but unable to do anything? it sucks...

aku prnh cari jalan penyelesaian masa aku sedang duduk dan keputusan dia x berapa bagus
-_-"
looks like i need to lie down to find the solution after dis, or mayb while flying.....

i think d skill is there n it's sharp enuff (i think), but i'm just gutless (there i admit it!)....

neway, thanx a lot cik lina...as always, u knew what to say n knock senses into me =P