Sunday, February 1, 2009

20 things

20 perkara yang anda mungkin tahu atau mungkin taktau tentang saya:
1. Saya seorang yang simple (Sila Baca: MALAS)
2. Saya anak tengah daripada bilangan adik-beradik yang ganjil
3. Saya sangat suka membaca (tak termasuk buku pelajaran)
4. Saya selalu tak tau nak borak apa dengan kawan sebab saya tau benda yang mereka tak tau (cth:lagu sahabat gua nyanyian m.nasir berilhamkan kisah ashabul kahfi)
5. Saya suka menonton rancangan dokumentari
6. Saya suka rancangan sukan juga
7. I love a good love stories (not the over-the-top-so-tragic-i-would-cry-buckets-of-tears type)
8. I don't even care whether my clothes and accessories are colour-matched
9. Salah satu prinsip saya adalah "aku tak susahkan kau maka kau jangan menyibuk hal aku kecuali aku yang cari kau"
10. Saya pernah hampir mengamuk di domino's pizza sebab order saya lambat siap
11. Saya suka buat hal sendiri dan pernah dipanggil lone ranger
12. Bercita-cita untuk memiliki rumah yang besar
13. Otak saya suka berfikir bukan pada waktu yang sepatutnya
14. I'm a hopeless romantic
15. Banyak lagu dalam pemain mp3 saya yang tak dikenali ramai (baca:oldies)
16. Saya mampu menyepahkan meja yang bersih dalam masa 5 saat je
17. Saya telah terlanggar berbagai jenis tiang
18. Emosi selalu tak stabil
19. Mulut saya lebih pantas dari otak saya (fahamkan sendiri)
20. Saya sangat la bengang kalau orang yang tak kenal saya dengan rapat buat komen macam sangat mengenali saya. Rasa macam nak tembak je orang tu

No comments: