Monday, February 16, 2009

Sahabat, kawan, rakan

Aku gembira bila kawan aku gembira
Tapi adakah mereka akan gembira bila aku gembira?

Aku sedih bila kawan aku sedih
Tapi adakah mereka akan sedih bila aku sedih?

Aku bahagia bila kawan aku bahagia
Tapi adakah mereka akan bahagia bila aku bahagia?

Aku akan berada di samping kawan ketika mereka memerlukan seseorang
Tapi adakah mereka akan berada di samping aku ketika aku memerlukan seseorang?

Aku akan berpura-pura tabah demi kawan aku walaupun aku juga sedang lemah ketika itu
Adakah mereka akan melakukan begitu demi aku?

Aku akan menjadi pendengar yang setia kepada kawan aku
Tapi adakah mereka akan menjadi pendengar yang setia kepada aku?

Aku sanggup berkorban untuk kawan aku
Tapi sanggupkah mereka berkorban untuk aku?

Aku akan setia kepada kawan aku
Tapi adakah mereka akan setia dengan aku?

Aku sayang kawan-kawan aku
Tapi adakah mereka sayang aku juga?



P/s: kawan2, aku mintak maaf kalau aku ada buat korang terasa hati dan sebagainya dengan aku

No comments: