Thursday, February 5, 2009

Pelikkah aku?

Salam

Ada satu hari tu sorang kawan aku tanya something pasal aku, aku tak berapa ingat dia tanya apa. Tak sempat aku jawab soalan tu, ada lagi sorang kawan aku menyampuk tolong dan ayat dia yang aku ingat lebih kurang camni "tempat dia pelik macam dia gak" (kalau tuan punya badan baca blog ni sila betulkan kalau aku salah). Tapi poin utamanya ialah dia cakap aku pelik. Pelik ke aku?

Memang kadang2 aku ada cara aku sendiri nak buat sesuatu. But that doesn't make me a weirdo, or a freak. I'm just a normal person with some eccentricities. I mean, everyone have some eccentricities in them but they chose not to show it because they afraid of what people might think about it. I, on the other hand, doesn't care much about what people think of me (kadang2 amek kisah gak, macam sekarang ni) so I just do what I wanna do as long as I do not break the law. Okay, maybe I broke a few unwritten law. I guess that is why sometimes people think I'm weird or something.

Orang mungkin anggap aku ni pelik atau lain dari yang lain tapi sebenarnya semua orang sama je macam aku. Yang bezanya aku tak sorok perangai yang orang anggap pelik tu. Buat apa sorok perangai tu kalau kita gak yang letih sebab kene asyik cover je depan orang lain.

No comments: