Thursday, February 12, 2009

Ke-tidak-lapang-an

salam

Aku agak bizi sekarang ni. Aku dapat tulis post ni pun sebab kelas aku habis awal hari ni. Kalau tak, memang blog aku takkan di-update sampai 2 minggu lagi.

Aku bizi sebab training sofbol dengan futsal. Pagi sampai petang aku ada kelas. Petang training sofbol, malam training futsal. Kalau takde kelas petang aku tido sebab nak recover balik energy yang hilang masa training. Kalau aku tak buat camtu aku risau aku burn out nanti. Kalau jadi camtu susah lak kapten2 aku, especially kapten sofbol la. Team sofbol aku cukup2 orang je maka kalau jadi apa2 kat aku takde orang nak ganti.

Tapi bagi aku, ke-bizi-an ni adalah a blessing in disguise. Kenapa aku cakap camtu? Sebab bila aku bizi dan penat, aku tak dapat fikir benda lain yang menyeksa jiwa dan raga aku (poyo je ayat...huhu). All the trainings take my mind off things.

(lagi satu) tapi, kepenatan itu jugak la buat aku terlupa pasal assignment yang berderet tengah tunggu untuk disiapkan. =P

Maka, marilah kita buat assignment sama2 ye.......

No comments: