Friday, January 9, 2009

kepenatan.....

salam...

ari ni ari yg x best utk aku....kaki dn tgn sakit sbb asyik train utk sofbol je...bdn aku t'kejut sbb dh lme x men n tetibe men....dh la tgn kanan ni prnh t'slh urat mse tournament last year...nsb bek semlm ade kwn tlg urutkn...lega r ckit ari ni....tp yg x bestnye mse train td lengan kiri n perut aku kene bola...konon nk tangkap bola yg teammate aku pukul, sekali die melantun daa....dh la melantun kene lengan (forearm bak kte omputih), ps2 die melantun lak kene perut....bola tu grounded ball (bola yg meleret kt tanah) je tp sbb laju maka tenaga mse melantun agk kuat....dh la lengan aku nih xde kusyen (mksudnye xde isi la tu), ngilu r jap...mse kene perut nsb bek x kene tmpt yg bey senak klu kene....tp pedih gak r perut aku jap....

abes training x mkn sbb x bley trima mknn....duit satu sen pn xde....nsb bek balik umah mlm ni...at least bley r mkn nnti....tp lewat ckit r.....haish,syahdu tul.....

No comments: