Saturday, May 9, 2009

Life For The Time Being

Salam

Waaa, letihnya!!!!! Ni baru satu hari training (dan tak full lagi). Pagi2 lagi dah g jogging dengan teammates. Pastu sebab ari ni weekend, coach pun ade. Memang letih r training ari ni. Ni baru sikit je. Nanti dah start central training, pagi, petang dan malam ada training. jarak masa hanya untuk makan, solat dan sebagainya. Harap2 badan aku yang 'keping' ni boleh tahan la. Kepada member2 aku , tunggu la tengok aku versi yang 'terbakar' (tapi nasib baik hari ni cuaca redup je).

Aku sebenarnya cuak nak tunggu central training nanti. Aku risau aku tak larat je nanti. Harap2 aku dapat bertahan la. Setakat ni training penat tapi cam seronok gak sebab budak2 ni sume bengong2 dan macam satu kepala je sume. Character mereka berbeza tapi boleh agree dengan banyak benda.


p/s: hari selasa ni kitorang kene wat persembahan kebudayaa(or sumthing like it).....budak sports wat persembahan?!?!?!?!

2 comments:

marinata malas nak sign in said...

weh!! kasi makan byk la beb!! ak takot ko kurus sgt ..waaa...takooott!! siyes takott!!! haha

Dot3 said...

ahahaha...jgn risau la...aku makan secukupnya....huhuhu...

nape? ko takot aku kene tiup angin? =P