Saturday, May 30, 2009

tag no 6

ini juga tag oleh marinata 4 kurun lalu

ATTENTION!
*Once you've been tagged you are supposed to write a note with 16 random things, facts, habits or goals about you.
*At the end,choose 16 people to be tagged.*
If i tag you,it's because i wanna know more about you.

1. suka sports (tengok, join, discuss dan sebagainya)

2. aku ade motion sickness (sape x tau, cari kt google @ wikipedia)

3. aku suka pendam perasaan terutamanya yang sedih...susah dapat tengok aku nangis (sape pernah tengok, mmg bertuah...heeee)

4. tak pandai nak ekspesikan diri dan perasaan...kadang2 apa yang orang faham sangat berbeza dengan apa yang aku nak sampaikan

5. aku punya jiwa rebel tapi aku tak pernah berani nak betul2 tunjuk rebel aku tu

6. aku suka kaler2 yang x ceria seperti hitam, coklat, putih dsbnya...tapi kalau aku berkenan dengan benda yang mempunyai kaler yang ceria, kalernye mesti sangat ceria

7. sangat suka membaca....korang boleh amek laptop dan handphone aku dengan syarat bagi aku buku yang mencukupi.....

8. suka observe orang pastu gelak sorang2 sebab amused dengan observation aku

9. aku panas baran tapi sebenarnya jarang kawan2 aku dapat tengok aku betul2 marah

10. sekali orang buat aku sakit, memang susah untuk orang tu nak dapat 'layanan' baik dari aku

11. pendendam so setiap kali pegi tempat baru aku mesti kene cari sorang kawan yang jenis pemaaf untuk control sifat pendendam aku tu

12. difficult to really fall in love but once i fall, i fall hard

13. owh, ini fakta sume orang tu iaitu aku malas dan suka tido

14. selagi orang tak cari pasal dengan aku, aku akan baik dengan orang tu

15. tak suka kucing sebab banyak pengalaman tak best dengan kucing

16. impian aku adalah nak bagi parents aku apa yang diorang tak dapat nak bagi aku.....

No comments: