Friday, May 29, 2009

Tag yang bertimbun

Salam

Akhirnya aku dapat online dan tulis post baru. Dan aku telah ditag dengan banyaknya. Aku akan buat yang aku termampu jek. So ini tag no. 1 (ditag oleh hanna).



1- Copy Award Diatas Untuk Diletakkan Di Blog Anda
~done

2- Nyatakan 5 Fakta Menarik Tentang Si Pemberi Award Ini
~ ayat BM dia dalam SMS sangat la skema
~ dia ada family name (menarik sebab aku takde...heee)
~ dia sangat2 kelakar
~ dia marah aku sebab tak bitau aku ada blog walaupun kitorang coursemate....heee
~ mampu buat aku gelak walaupun dia tengah marah time tu

3- Setiap Blogger Mestilah Menyatakan 10 Fakta Atau Hobi Diri Sendiri
~ hobi aku adalah hobi budak nerd
~ suka makan dan tido tapi tak pernah nak gemok
~ suka sports tapi tak hang out dengan budak sports
~ tak suka orang kaya yang takde kesedaran sivik (ko ingat bila ko kaya ko hebat sangat?)
~ lone ranger
~ sangat suka membaca
~ suka online gak
~ suka tengok TV
~ aku ada nama panggilan baru - terminator (ihsan coach aku)
~ orang selalu ingat aku sombong

4-Anda Perlu Memilih 10 Penerima Award Seterusnya Dan Describe Tentang Mereka
~ errrrrr......
~ errrrrrrrr.......
~ hanna - sangat kelakar. tapi kelakar dia comel.mampu komplen pasal benda yang tak boleh di komplen.ehehe.dia sangat2 kelakar dalam cara dia sendiri.
~ marina - dikelilingi aura positif.baik.kadang2 blur yang mampu menguji kesabaran aku...heee
~ lina - nak kenal aku kenal dia.kesengalan luar alam.her perpectives towards things always different from other's
~ mana - errr....lelaki metrosexual (?)...errr....banyak cakap (?)...errr...tambah sendiri la
~ errrrrr......
~ errrr........
~ errrr........

No comments: