Saturday, November 14, 2009

Apa yang dirasai ketika entry ini ditulis

Salam

Dah taktau nak tulis apa sedangkan tadi sangat semangat nak post entry.
Semuanya disebabkan Blogger yang sangat lambat untuk loading page New Post.
Mungkinkah itu tanda aku tak patut tulis apa yang aku mahu tulis? Hurm......

Asalnya, aku nak tulis something pasal hati dan perasaan tapi aku terfikir something masa page loading yang sangat lama tu.
Akhirnya, aku buat keputusan untuk tidak menulis apa yang aku mahu tulis walaupun aku sangat2 perlukan benda itu untuk keluar dari otak aku.
Aku tak mahu ada orang salah faham apa yang aku tulis atas sebab2 tertentu.
Bak kata seorang teman "Soal hati dan perasaan takde hitam putih. There are grey areas too"
Ye, saya setuju dengan kamu wahai Cik di atas
The grey areas that creates many epic love stories.

Anyway, aku tinggal dua paper lagi sebelum abes exam sem ni
Dah abes exam kene fikir pasal Mr. D dengan LI plak.
Mr. D yang terlalu bermasalah dan LI yang menakutkan.
Next paper ari Isnin ni tapi aku tak start pun study lagi.
Clueless...

Rumet aku kata aku banyak fikir.
Maybe dia betul
Aku sepatutnya fokus ke exam buat masa ni.
Tapi 'mood' sume dah lari bertempiaran
'Fokus' lak g bercuti tak balik2 lagi
"Apabila minda dan jiwa tidak berada pada frekuensi yang sama akan wujudlah aku yang 'melayang'"
Ayat yang dicipta di BBG ketika tak boleh nak fokus study law disebabkan sesuatu yang berlaku ketika itu.

Haa, well.
Life must goes on.


p/s: nanti aku compile segala 'quote' yang wujud ketika study week & exam week

No comments: