Monday, March 29, 2010

Kesan petang yang mengecewakan

Kawan2, berdoalah aku tak extend sampai sem depan
Aku serius ni weyh
Pasal 4 chapter dalam satu minggu, aku takde masalah
Masalah aku adalah disebabkan benda yang aku tak boleh kawal
Aku dah cuba segala yang mungkin
Telefon dah
E-mail dah
Terjah pun sudah
Semua mengecewakan
Sekarang ni ada satu je harapan aku
Tapi aku kene ponteng kelas la esok
Nak cari keter lagi
Takkan nak pinjam keter orang yang sama dua hari berturut-turut

Kawan2, berdoalah ye
Aku memang dah berdoa setakat yang aku mampu......

6 comments:

cow bebe said...

kamu bley bwat punye.insyaallah bley siap n x extend.jgn pk xtend.pk nk siap kn bnda 2 je.org doakn kamu bley grad dis year wif flying colours.
JIKA KAU FIKIRKAN KAU BOLEH.KAU PASTI BOLEH MELAKUKANNYA!!!

millow said...

nab sya di dini sentiasa menyokong anda..dun worry honey, we can make it till the end..mari berusaha!

nanimsheik said...

kita sama2 doa ye, jangan isau..

marinata said...

go nabilah! no worries..
pnjam je kete org..bukan selaluuu..
fokus..fokus..fokus..
usaha selagi mampu and ade peluang.. insyaAllah..
Allah bersama2 org yg sabar~

e zha said...

amin~~hopefly sume dgn successny!!
chaiyok nabila~~!!!! hungga2!!

dot3 malas sign in said...

thx semua...
aku akn berusaha!