Friday, March 27, 2009

Aku Taktau Nak Buat Ape Sebab Takde Ape Untuk Dibuat

Ok, aku memang sah takde keje sebab ni post keempat aku dalam masa 48 jam. Maybe sebab aku nak lepas gian kot. Last post aku sebelum post yang berderet ni dah seminggu lebey, maybe 2 minggu lebey. Plus, aku tak berape nak sihat dalam seminggu ni dan bila dah ok aku dok main tenet je. Nasib baik assignment pun dah kurang kalau tak haru gak la hidup aku.

Tapi bila tak brape nak bizi, aku mati kutu plak. Tak tau nak watpe. Sepatutnya aku kena belajar n cover balik ape2 yang aku t'tinggal tapi sebab dah terbiasa bizi disebabkan oleh benda2 yang bukan akademik, maka aku tak reti nak belajar bila dah free ni. (Boleh pulak macam tu kan?)

So, aku akan rant ntah ape2 kat sini dengan harapan masa aku akan terisi. Dan juga dengan harapan kepala otak aku berfungsi dengan normal balik dan dapat belajar betul2 pasni.
Tapi aku rase harapan akan tinggal harapan je. Haish

Dan aku rase kalau salah sorang coursemate aku baca post ni, mesti aku kena sound. Adeyh.
Maka, aku rase baik aku berenti post aku sebelum aku terjebak lebih dalam. (ayat cam hape je)

No comments: