Tuesday, September 15, 2009

mimpi 'kekasih lama'

Aku termimpi 'kekasih lama'.......lagi.
Mungkinkah sebab aku rindu kat dia?
Mungkin la sebab dah lama tak dengar citer pasal dia
Last aku jumpa dia masa dia nak g oversea
Yang tak bestnya dalam mimpi tu, aku masih ada perasaan kat dia
Dan juga tak best dalam mimpi tu, dia sebenarnya ada perasaan kat aku tapi dia taknak mengaku
Owh, juga tak best sebab aku masih nak kat dia walaupun ntah dah berapa tahun dia kat oversea tu
Sejujurnya, aku sendiri masih taktau apa aku rasa kat mamat tu
Aku dan dia tak pernah ada apa2 hubungan yang lebih dari kawan pun
Tapi aku kecewa masa dia tak datang reunion kecil member2 sekolah ari tu
Mungkin sebab aku yang jemput tapi dia bitau orang lain yang dia tak dapat datang. Mungkin.
Mungkin juga sebab sekarang aku tengah 'bebas' maka terfikir pasal dia. Mungkin.


Benci la mimpi pasal orang yang tak layak muncul dalam mimpi.
Kalau seseorang yang patut muncul, takpe la gak...iniii...haih la.
Mamat ni takyah buat apa2 pun boleh huru-harakan hidup aku, cukup muncul dalam mimpi.
Memang la....haish.....

p/s:abes la aku bila adik-beradik aku baca ni.....

2 comments:

Anonymous said...

marinata likes this..heee
ak ske ayat kaler kuning 2..haha

DoT dOt DoT said...

ko suka la plak entry ni...huhu
ahaha, memang ini entry membunuh diri untuk aku....ehehe