Wednesday, September 9, 2009

i think i'm being cranky today

Salam

Oleh kerana sekarang ni circadian rhythm aku dah kelam-kabut maka aku menjadi sangat cranky pada waktu siang. Dalam minggu ni ntah brape orang dah terkena tempias ke-crankiness aku tu. Kepada sesiapa yang terkena tu, aku mintak maaf. Aku tak berniat nak marah atau sakitkan hati tapi sebab penat + mengantuk menyebabkan aku lebih cepat irritated daripada biasa. Aku tau gak orang lain pun penat + mengantuk tapi aku rasa korang tau yang aku mempunyai temper yang tak boleh dibanggakan walaupun aku tak penat. Korang bertahan je la dengan aku untuk seminggu je lagi. Kalau taknak jumpa aku yang cranky, cari aku tengah2 malam buta. Kebarangkalian untuk aku cranky pada waktu itu amatlah kecil.

Okey lah, aku mahu tido sebentar. Mengantuk...Nanti2 aku upload last batch foto2 di kelantan, bila otak dan emosi dah stabil balik.

No comments: