Wednesday, July 29, 2009

Hanya emosi yang sedang pengaruhi diri.........

Kadang2, kita rasa kita rapat dengan orang tu tapi orang tu rasa kita ni menyibuk

Kadang2, kita rasa kawan tu kawan kita yang rapat tapi dia rasa kita ni kawan biasa je

Kadang2, kita rasa kita tak perlu berahsia dengan orang tu tapi orang tu rasa dia perlu berahsia dengan kita

Kadang2, kita rasa orang tu penting kat kita tapi orang tu rasa kita ni bukan sesape pun kat dia

Kadang2, kita rasa kita taknak orang tu dengan kita tapi orang tu 10 kali lebih taknak dengan kita

Kadang2, kita taknak sembunyikan kebenaran sebab taknak orang tu kecik hati tapi orang tu lagi kecik hati bila kita buat macam tu

Kadang2, kita rasa orang tu poyo sebab taknak beritahu apa2 walaupun dah kantoi tapi dia rasa penting untuk tak beritahu apa2 walaupun dah kantoi

Dan kadang2, emosi mengaburi akal untuk membuat satu judgement yang adil maka terhasil-lah sebuah entry blog yang begini (*_*)

2 comments:

asrulnizam said...

dear dot3..

jgn biarkan emosi mempengaruhi diri..
think positively, mungkin ada sebab atas apa yg berlaku..

DoT dOt DoT said...

ye, anda betul, setiap benda berlaku ada sebabnya.....

tapi kadang2 emosi ni lebih cepat menguasai diri berbanding akal fikiran....