Tuesday, July 14, 2009

Of Project Management and Blogging

Salam



Buat pengetahuan semua, post ini ditulis pada waktu yang sepatutnya aku siapkan homework aku. Aku tulis post ni sebab aku nak tulis pasal homework tapi taktau nak start dan nak masukkan apa. Maka, untuk menghilangkan keinginan untuk menulis, atau untuk lebih tepat lagi menaip, aku pun taip la post ni walaupun takde ape untuk ditaip untuk post ni. At least kat sini aku boleh merapu dan tulis apa2 yang terlintas kat otak. Aku tak boleh buat camtu untuk homework aku tu. Homework ada dua soalan dan satu soalan pun aku tak siap lagi.


Dan sekarang aku stress sebab tadi internet buat hal dan hampir2 buatkan aku kene cari balik sume info. Tapi aku masih bengang sebab kene browse page2 tu sume balik. Pastu bengang sebab senior dipanggil ke bilik study untuk jumpa penyelia. Lagi bengang sebab dapat tau hal kecik diperbesarkan. Buang masa dan tenaga betul.

Sekarang, masa untuk jawab apa itu project management dan roles of project manager dalam masa 2-3 jam. Haish -_-"

No comments: