Wednesday, July 22, 2009

wireless oh wireless

2-3 hari ni um wifi betul2 menguji kesabaran aku
oh,bukan sebab connection slow
connection slow aku boleh terima lagi
maklum la, wireless free kene trima la kalau slow pun
tapi yang aku bengang ialah sebab connection putus tetiba
bukan disconnect sebab login dh expired tapi sebab yang tak diketahui
tetiba je xde connection dan laptop aku langsung tak dapat detect satu signal pun
semalam, in a true um wifi fashion, connection disconnected masa 99% file downloaded
99%!!!!!!!! Memang damn it gila time tu
kalau time tu baru 10% downloaded aku boleh trima lagi
ni 99%!
aku memang sangat2 pissed off sampai aku trus shutdown laptop pastu
sebelum ni ade la a few times yang jadi macam tu tapi aku tak berape nak bengang sebab tak download ape2 dan baca journal je
malam tadi memang aku angin dengan um wifi, ptm & org yg handle wifi (walaupun mungkin orang tu x bersalah)
pasni, kalau wireless tetiba cut-off masa aku tengah wat something yang important atau yang aku tunggu lama, memang aku bakar ptm tuh......




p/s: i guess dat's d price of free wireless......

No comments: