Thursday, October 22, 2009

Tesis + fire drill pukul 2 pagi + hormon = entry merapu

Tetiba ter-berangan ada orang ajak kluar guna Flirty @ 1030....ahahahaha
Aku rasa sume tau Flirty @ 1030 tu ape kan so tak perlu la aku explain kat sini
But then a sobering thought occured "Macam la aku hot sampai ada orang nak ajak kluar guna rancangan tu"
Last2, aku gelak sorang2 dalam bilik. Kalau orang tengok mesti bajet aku dah gila sebab tesis. Ehe.

Pastu teringat statement cerimanis pasal MSC. (kalau taktau tapi nak tau apa itu MSC sila lihat di blog marinata...aku malas nk buat link so sila lihat di senarai blog di sebelah)
Statement yang macam lawak tapi macam pathetic. Pathetic tapi lawak. Ehe

Kepada rakan2, aku minta jassa baik  korang supaya jangan buat lawak, samaada bernas atau tidak depan aku (kalau tak sengaja takpe) buat masa ni
Nanti kejadian malam sebelum exam measurement last sem akan berulang kalau korang buat gak
Aku yang penat nanti
Cerimanis dan nurul coursemate aku adalah saksi kejadian
James adalah penyebab kejadian.

Hurm, aku terasa seperti mahu membelasah orang
Those who know me very well would understand why
Tapi takpe, dapat belasah bantal pun memadai
Lagi pun dah ade orang bagi aku donut =)
Masa 1st year lak ada orang bagi aku coklat
Satu bar coklat cadbury's black forest yang besar
Sangat terharu dengan dua orang ini
Tapi yang paling best ada orang pernah bagi tangan dia untuk aku 'hancurkan'
Yep, memang best =P

Kalau korang rasa buang masa baca entry aku kali ni, well too bad for you
I'm in no mood for apologising
Plus, this is a blog for goodness sake
There's bound to be a crappy entry once in a while
Got a problem, deal with it.

2 comments:

Unknown said...

Sometimes crappy entries are the best ;P Especially dari kau cik yang jarang jarang meng-crap hahah!

Dot3 said...

oh, itu sangat la benar! ahaha
crappy thots tu slalu la...ehehe