Tuesday, April 21, 2009

Kesan-Kesan Study Week dan Exam Week

Kesan2 study and exam week kepada aku:

i) sleep overload (sebab lepas baca 4-5 mukasurat je aku tertido)

ii) terlebih makan (sebab study memerlukan tenaga yang banyak maka aku selalu rasa lapar)

iii) terlebih belanja duit (sebab banyak makan maka banyak la duit yang keluar)

iv) jadi hyper (sebab aku stress bila study maka aku perlu jadi hyper untuk hilangkan stress itu)

v) jadi pelupa (sebab kena hafal banyak benda maka aku terlupa benda2 lain. cthnye: pagi tadi aku lupa aku sangkut cermin mata aku kt baju dan aku pegi cari cermin mata aku tu kat atas meja, atas katil, dalam almari dan segala tempat yang bukan baju aku)

vi) aku menjadi lebih clumsy (walaupun aku memang asalnya clumsy tapi bila camni aku xtra clumsy..pagi tadi je aku terhantuk kat katil aku yang rendah tu dua kali..sakit woo)

vii) aku mati kutu (sebab bila dah bosan study aku tak tau nak buat ape)

viii) keinginan nak belasah orang makin dahsyat (ini juga adalah kesan stress)

2 comments:

emeliakontesa said...

extra:

dtg bbg...belik paper ari nie...
kaco org....hahahhahahahah
pastu blah!!!

Dot3 said...

siot ko!!!!!!
at least tu bley jd trademark aku...huhuhu
mne ade org len yg wat cam2...