Tuesday, April 28, 2009

Ok, ni post terakhir hari ni. Cadangnya siang tadi nak tulis lagi banyak post tapi internet buat perangai di mana connection aku terputus sendiri dan tak boleh disambung semula sehinggalah lepas maghrib tadi. Lagipun aku dah di-'sound' oleh cik emy (see, i told ya!).Hehehe.

Tadi aku terlepas makan dinner kat dining hall buat kesekian kalinya. Sem ni aku buat rekod makan dinner kat dining hall paling ckit. Penyebab nombor satu aku terlepas dinner adalah tido. Kadang2 aku cadang nak tido sekejap je tapi oleh sebab takde orang nak jadi tukang kejut maka aku akan terlajak tido. Pastu mula la cari orang nak teman makan tempat lain. Selalunya ada sorang kawan aku ni la yang jadi mangsa (tuan empunya diri tau la sape yang aku maksudkan). Kalau dia tak boleh, adalah yang akan jadi mangsa kena teman aku makan.
Kadang2 penat gak asyik terlepas dinner kat dining tapi nak buat camne, salah sendiri kan (except tadi bukan salah aku,salah tukang kejut yang lupa nak kejut aku...ehehe). Duit pun asyik keluar je bila terlepas dinner. Tapi yang pastinya, aku cam pelik sebab sem ni aku banyak gila tido petang. Tak dinafikan hakikatnya aku memang suka tido tapi dulu jarang aku tido petang2. Bila masuk sem ni banyak la pulak aku tido petang. Mungkin sleeping pattern aku dah 'lari' kot. Nak adjust balik memang susah la. Terpaksa la aku teruskan camni sampai abes sem nanti.
p/s:ade sesape nak jadi tukan kejut aku?=P.......

No comments: