Tuesday, April 14, 2009

Swirling Thoughts

"bahagia dan cuba untuk bahagia adalah dua benda berbeza"
"happy dan cuba untuk happy juga adalah dua benda berbeza"
"not making a decision IS a decision"
"apa kau akan buat kalau ko dapat berita yang 50-50 chance akan ubah hidup kau?"
"hurmm,aku ade frenemy rupanya"
"boleh tak aku aku nak ketawa dan nangis pada masa yang sama?"
"kenapa kita pilih kiri?kenapa kita tak pilih kanan?....."
"dalam hidup kadang2 kita kena kejam kalau nak survive"
"takde sape boleh tolong aku kecuali diri aku sendiri"
"don't trouble the trouble if you don't want the trouble to trouble you"
"s*** happens"
"aku tak berubah...sebab aku takut dengan perubahan"
"we laughed, we cried, we celebrate...life's that"
Bila nak exam otak aku akan jumble-up dan terhasil-lah entri seperti ini. Maka, kalau korang rase serabut lepas baca entri ni, maafkan la aku (walaupun dalam hati nak kata 'lantak korang la') =p

No comments: